Agenda

• February 2012
    S M T W T F S
    1 2 3 4
    5 6 7 8 9 10 11
    12 13 14 15 16 17 18
    19 20 21 22 23 24 25
    26 27 28 29

Foto's terugvinden

Geplaatst op 08-11-2011 om 18:40.

svdh Geslacht offline
Sara

Geen avatar

Gebruiker
Aantal berichten geschreven berichten

Waar vind ik nu de foto's van Oktoberfeest gemakkelijk terug?

Dank

Reactie op: Foto's terugvinden

Geplaatst op: 09-11-2011 om 18:45.

DonSanne Geslacht offline
Don Sanne

Gebruiker
Aantal berichten geschreven 3 berichten

Hey Sara,

De foto's zijn terug te vinden in uiteraard de fotoalbums (bovenin menu klikken op foto's) en dan onder de categorie tentfeesten en dan zijn ze getiteld onder de naam 'Klinkerfeest' in Noorden zoals het evenement ook echt heette en afhangend of je er vrijdag of zaterdag was of op zelfs beide dagen, zie je de foto's daar op terug. Zowel van de vrijdag als de zaterdag staat een album daarvan op de site.

Als je nog vragen hebt, hoor ik het wel !

Groetjes van...

...Don !
-----------

Geplaatst op: 22-11-2011 om 07:27.

x-maricha-x Geslacht offline
Maricha ten Hoeve

Geen avatar

Gebruiker
Aantal berichten geschreven 1 berichten

hoi don,

waarom kan ik de foto`s niet opslaan op me eigen PC.

Groetjes

Geplaatst op: 23-11-2011 om 23:44. Gewijzigd op 23-11-2011 om 23:46

DonSanne Geslacht offline
Don Sanne

Gebruiker
Aantal berichten geschreven 3 berichten

:stupid:Hey Maricha !

Dank voor je reactie !! Uiteraard een antwoord op je vraag : Het klopt dat de foto's op dit moment niet kunnen worden opgeslagen zoals je normaal van een website gewend bent met foto's. Wij hebben moderner systeem toegevoegd aan de site waardoor de foto's op een mooiere wijze worden uitvergroot en met deze ontwikkelingen gaan wij binnenkort met versie 3 werken. Dat houdt in dat er dan nog meer mogelijkheden op de site mogelijk worden en er dan weer foto's kunnen worden opgeslagen. Evenals ook zichtbare tellertje bij iedere foto dat je precies kan zien hoeveel iedere foto is bekeken. Wat je wel kan doen op dit moment is de optie 'doel opslaan als' gebruiken en dan zou de foto wel opgeslagen kunnen worden, maar of hij dat ook precies zo doet als normaal het geval is, weet ik ook even niet hoor. Kan ook zijn hij de gehele webpagina dan opslaat en die heb je allicht niet nodig.

Hoop je bij deze zo goed mogelijke uitleg te hebben kunnen geven !:band::bounce:

Login

Wachtwoord vergeten? Aanmelden

Leden Zoeken

Topics zoeken

Actieve Topics

Statistieken

Donsanne.com is een onderdeel van profilecombination

hyves | twitter | Contact   |   Disclaimer   |   Privacy verklaring